Pro vaše klidné a spokojené nakupování jsme zavedli nová bezpečnostní opatření. Nakupujte online z domova a my se o vše ostatní postaráme!
Bezpečnost na skladě a výdejních místech
- Všichni naši zaměstnanci na výdejních místech mají k dispozici ochrannou roušku, dezinfekční gely a ochranné rukavice.
- Všichni naši řidiči mají ochranné roušky a před a po každém dodání k zákazníkovi si dezinfikují ruce.
- Všechna naše výdejní místa i automobily pravidelně dezinfikujeme.
- Na našich výdejních místech dodržujeme bezpečné rozestupy.
- Upřednostňujeme bezhotovostní platbu.
Nechte si zboží doručit k vám domů
Pokud máte možnost zůstat doma, nikam nechodit a dodržovat karanténu, velmi tento přístup podporujeme a zboží vám samozřejmě rádi doručíme až domů. V košíku vám vždy nabízíme alespoň 1 možnost dopravce. Na termínu doručení se můžete domluvit s operátorem dle toho, jak vám to vyhovuje. My i ostatní dopravci pracujeme na tom, aby bylo zboží co nejdříve u vás.
Objednejte online, vyzvedněte na výdejně
Otevřeli jsme pro vás výdejní místa s bezpečnostním opatřením pro online objednávky. I nadále tedy můžete mít zboží rychle u sebe, jak jste zvyklí.
- Vyberte si zboží v našem e-shopu.
- V košíku zvolte jako způsob dopravy vyzvednutí na výdejně.
- Vyberte si vaši nejbližší výdejnu.
- Vyčkejte na SMS zprávu a e-mailové potvrzení, že je pro vás objednávka připravena.
Nejčastější otázky
Jak mohu nyní reklamovat zboží?
Aktuálně jsou již naše výdejny opět připraveny vyřizovat přijímání a vydávání reklamací či přijímání vráceného zboží ve 14dení lhůtě. Veškeré podrobnosti najdete zde.
Pokud jste během nouzového stavu projevili zájem o odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím online formuláře a zboží neposílali do našeho skladu, přijďte toto, prosím, vyřídit na výdejnu v co nejkratší možné době.
Mám na výdejně reklamované zboží. Mohu si pro něj přijít?
Ano, rádi vám s vyřízením reklamace pomůžeme. Vyčkejte však prosím na SMS o vyřízení reklamace.
Kdy mi dovezete zboží? Jaké jsou termíny pro doručování?
Předpokládané termíny doručení najdete vždy v detailu objednávky u jednotlivých typů dopravy. Mimořádná situace může ovlivnit čas doručení. My i ostatní dopravci děláme, co můžeme. Prosíme o trpělivost.
Jaké jsou platební metody na výdejnách?
Na výdejních místech dbáme na maximální dodržování hygienických požadavků a preferujeme bezkontaktní platby. Nicméně jsme již schopni přijímat i hotovost.
Mohu využít Komfortní dopravy?
Ano, Komfortní dopravu si můžete vybrat v košíku. Naši zaměstnanci dodržují nařízená hygienická pravidla, jsou vybaveni rouškou, desinfekcí, ochrannými brýlemi, a gumovými rukavicemi pro manipulaci se zbožím, instalaci výrobku a při přebírání hotovosti. Vozidlo je denně desinfikováno.
Mohu dodatečně změnit způsob doručení?
Změna způsobu doručení u zaplacených objednávek není možná. Pokud ještě zaplaceno nemáte, kontaktujte nás a domluvíme se na dalších možnostech doručení.
Kde všude doručujete zboží?
Zboží doručujeme po celé České republice (kde je zpevněná cesta) mimo oblasti uzavřené oblastním hygienikem.
Jaký způsob doručení zboží doporučujete jako nejrychlejší?
V případě velké bílé techniky a televizorů doporučujeme naši standardní dopravu, v případě ostatních výrobků je nejrychlejším způsobem dodání zboží do výdejního místa.
Máte další otázky?
Kontaktujte nás na zákaznické lince:
575 500 500
info@kasa.cz