Česká pošta

Ve spolupráci s Českou poštou vám nabízíme dva způsoby dodání zásilek:

Služba Balík na poštu

Při výběru tohoto způsobu dodání si můžete vybrat dodání na kteroukoli z 2 600 poboček České pošty. O doručení zásilky na vybranou poštu budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Komunikace probíhá pouze elektronicky, nečekejte tedy na písemné oznámení do poštovní schránky. Na přepážce se prokažte dokladem totožnosti - je dobré mít s sebou připravené číslo zásilky, které naleznete v e-mailu nebo SMS. 

Zásilka bude dodána na vámi určenou adresu. Informace o expedici zásilky je odeslána e-mailem a SMS zprávou na mobilní telefon uvedený v objednávce. Svou zásilku můžete sledovat online na stránkách České pošty. Česká pošta garantuje dodání balíku následující pracovní den po té, co ho předáme. 

Služby Balík do ruky

Česká pošta přepravuje zásilky v celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice. V ceně služby je pojištění zásilky v hodnotě do 50 000 Kč. Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s pracovníkem pošty. Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Můžete se také obrátit na naši zákaznickou linku 575 500 500, kde vám rádi poradíme jak v takových případech postupovat.

Pro obě varianty dodání prostřednictvím České pošty je možné sledovat pohyb zásilky online na internetových stránkách České pošty zde. Kromě sledování zásilky je také možné u obou variant měnit dispozice zásilky. Pokud obdržíte již avízo o termínu dodání nebo o uložení na poště a termíny vám nevyhovují, nabízí Česká pošta možnost změny na této adrese. Více informací o službách České pošty naleznete tady.

Cena služby je 96 Kč s DPH.

Cena dobírky je 39 Kč s DPH.