FAQ (Nejčastější otázky a odpovědi)

1) Rozváží Kasa.cz po celém Česku?

Ano, rozvoz je zajištěný po celé České republice.

2) Jaká je cena za dopravu

Cena za dopravu závisí na druhu, hmotnosti a rozměrech objednávaného produktu:

  • zboží do 30 kg doručuje přepravní služba DPD nebo Česká pošta
  • zboží nad 30 kg doručuje přepravní služba TOPTRANS nebo Komfortní dopravou (NÁŠ TIP!)

Nemusíte se bát, že při objednávání dopravy uděláte chybu. Způsob dopravy, který je pro vámi vybrané zboží nevhodný, vám webová stránka v kroku "výběr dopravy" nenabídne.

Cena za dopravu je vždy účtována za celou objednávku bez ohledu na to, kolik položek obsahuje. Ceník dopravy najdete ZDE.

3) Doprava zdarma (nebo za polovinu)

Dopravu zdarma (nebo za polovinu) nabízíme v rámci našich speciálních promo akcí.

4) Poradíte mi s výběrem?

Ano a rádi! Kdykoliv můžete kontaktovat naše zákaznické centrum, nebo mrknout do naší Poradny, kde jsme pro vás připravili spoustu zajímavých článků, které vám pomohou s výběrem nového spotřebiče, nebo poradí, jak jej nejlépe využívat. Všechny tipy najdete v sekci aktualit.

5) Kde si můžu zboží zadarmo vyzvednout?

Zboží si můžete osobně ZADARMO vyzvednout na výdejních místech po celé České republice.

6) Kdy budu mít zboží u sebe, pokud je skladem v centrálním skladu a objednám si ho s dopravou domů?

Termín doručení je závislý na hmotnosti a rozměrech zboží (viz info o typech a cenách dopravy). Doporučujeme si tuto informaci vždy ověřit před objednáním zboží v detailu produktu.

7) Máte otevřeno i o víkendu?

Výdejnní místa KASAPOINT jsou otevřeny i o víkendu. Otevírací hodiny jednotlivých výdejen naleznete ZDE.

8) Můžu u vás platit kartou?

Při osobním odběru zboží na výdejních místech KasaPOINT a ve výdejnách HDS je možné platit kartou. Pokud si zboží necháte zaslat přepravní společností, není možné platit kartou.

9) Kde a jak si mohu nechat potvrdit záruční list?

Záruční list zaslat s kopií faktury doporučeně na níže uvedenou adresu, kde vám záruční list potvrdíme a pošleme vám ho zpět.

10) Proč se cena na webu liší od ceny v reklamě?

Kasa inzeruje nabídku zboží a služeb tohoto internetového obchodu prostřednictvím třetích stran (reklamní systémy). Technicky není možné zajistit, aby v případě, kdy dojde ke změně ceny zboží nebo služby, došlo k okamžitému propisu změny ceny u třetí strany (inzerce zboží a služeb Kasy na webových stránkách třetí strany). Z toho důvodu může dojít k situaci, kdy se cena zboží nebo služby bude lišit v inzerci na webech stránkách třetí strany. Taková situace může trvat v řádech několika hodin. V případě, že cena uvedená na webu třetích stran nesouhlasí s aktuální cenou uvedenou na webu www.kasa.cz, může si zákazník ověřit cenu produktu na zákaznické lince 575 500 500.

Adresa pro potvrzení záručního listu: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Zákaznické centrum, nám. Práce 2523, 760 01 Zlín - Prštné.