FAQ (Nejčastější otázky a odpovědi)

1) Jaká je cena za dopravu?

Cena dopravy je závislá na druhu objednaného zboží, jeho hmotnosti a rozměrech. U zboží s hmotností do 30 kg je možné zvolit přepravu Českou poštou nebo kurýrní službou DPD.

Pokud se jedná o zboží s hmotností vyšší než 30 kg (chladničky, pračky atd.), je nutné zvolit přepravu službou HDS Komfort, HDS Standard nebo TopTrans. Nemusíte mít obavu, že byste při objednání dopravy učinili chybu. Způsob dopravy, který je pro vámi vybrané zboží nevhodný, vám webové stránky v kroku „výběr dopravy“ nenabídnou.

Cena za dopravu je vždy účtována za celou objednávku bez ohledu na to, kolik položek obsahuje. Ceny dopravného naleznete zde.

2) Co je doprava HDS Komfort? 

HDS Komfort je způsob přepravy, který nabízí zákazníkům komfortní doručení domácích spotřebičů nebo elektroniky až do domu, bytu nebo kanceláře. Zboží je vždy doručeno v předem dohodnutý čas, a to i v pozdějších večerních hodinách. Řidič a jeho pomocník vám navíc výrobek donesou až na vámi určené místo, nemusíte se tedy bát, že zboží zůstane stát za prvními zamykatelnými dveřmi v domě. Toto platí i v případech, kdy v domě není výtah nebo se zboží do výtahu nevejde. Samozřejmostí je vyřízení veškerých dokladů, včetně smluv splátkových společností, přímo u vás doma. Objednat lze i odvoz obalů nebo vysloužilého výrobku.

Výnos zboží je možný maximálně do 4. patra. V případě, že je třeba výnos do 5. patra a výše je nutná výpomoc ze strany zákazníka. V případě, že se jedná o nadrozměrnou zásilku, je taktéž nutné, aby byla zajištěna pomoc třetí osoby ze strany zákazníka. Nadrozměrnou zásilkou se rozumí zásilka, jejíž hmotnost přesahuje 90 kg nebo součet všech tří stran je větší než 340 cm.

Více informací naleznete zde.

3) Doprava zdarma

Dopravu zdarma nabízíme v rámci našich speciálních promo akcí. Více zde.

4) Kde si můžu zboží vyzvednout osobně?

Zboží si můžete osobně vyzvednout na výdejních místech KasaPOINT nebo na výdejnách HDS a Uloženka. Celkově se jedná o cca 70 míst v rámci celé České republiky. Více o osobním odběru se dočtete zde.

5) Kdy budu mít zboží u sebe, pokud je skladem v centrálním skladu a objednám si ho s dopravou domů?

Termín doručení je závislý na hmotnosti a rozměrech zboží. Zboží s hmotností do 30 kg by vám mělo být zpravidla doručeno do 2 pracovních dní.

Zboží nad 30 kg:

  • při výběru dopravy HDS Komfort vás budeme kontaktovat a domluvíme pro vás vhodný termín. U tohoto způsobu doručení se snažíme maximálně vyjít vstříc požadavkům každého zákazníka. Součástí této komfortní dopravy je také pomoc s vynesením zboží k zákazníkovi.
  • při výběru spediční dopravy TopTrans je zboží standardně doručeno do 2 pracovních dní (bez výpomoci s vynesením zboží).

7) Máte otevřeno i o víkendu?

Výdejny jsou otevřeny i o víkendu (s výjimkou HDS a Uloženek, který je otevřen o víkendu zavřené). Otevírací hodiny jednotlivých výdejen naleznete zde.

8) Můžu u vás platit kartou?

Při osobním odběru zboží na výdejních místech KasaPOINT a ve výdejnách HDS je možné platit kartou. Pokud si zboží necháte zaslat přepravní společností, není možné platit kartou.

9) Kde a jak si mohu nechat potvrdit záruční list?

Záruční list zaslat s kopií faktury doporučeně na níže uvedenou adresu, kde vám záruční list potvrdíme a pošleme vám ho zpět.

Adresa pro potvrzení záručního listu: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Zákaznické centrum, Kútiky 637, 760 01 Zlín - Prštné.