Fitness náramek Garmin Vívofit junior2 Captain America (010-01909-12) (lehce opotřebené 8800849249)

bazar
Značka: Garmin , Kategorie: Chytré hodinky
Kód zboží: -10192185

Bazar - lehce opotřebené 8800849249

Zjistit dostupnost
Bazar - lehce opotřebené 8800849249

Garmin Vívofit junior2 Captain America


Motivujte své děti k aktivnímu životnímu stylu se zábavným fitness náramkem Garmin Vívofit junior2. Náramek zaujme na první pohled svou fialovou barvou a především pak populárním motivem princezny Anny z Disney filmu Ledové království 2. Na náramku děti sledují svůj počet nachozených kroků a počet minut strávených intenzivním pohybem. V případě dlouhé neaktivity je náramek upozorní, že je čas dopřát tělu nějaký ten pohyb. A nechybí ani monitoring délky a kvality spánku.


Náramek mohou aktivně využívat i rodiče, a to jako zábavnou formu zadávání úkolů či domácích povinností pro děti. Za ty pak jejich ratolesti obdrží virtuální zlaté mince a následné odměny. Aktuální počet nasbíraných mincí (stejně jako časdatum a další informace) děti sledují na barevném LCD displeji o rozměrech 11 × 11 mm (rozlišení 88 × 88 px), který umožňuje perfektní čitelnost i na přímém slunci. Plastové pouzdro s displejem je doplněno odolným silikonovým řemínkem s přezkou.


Spárování s chytrým telefonem rodičů


Pro zprovoznění všech funkcí náramku si rodič do svého chytrého telefonu nainstaluje aplikaci, která je dostupná bezplatně pro Android i iOS. Spárování probíhá prostřednictvím bezdrátové technologie Bluetooth. Aplikace umožňuje připojit více obdobných zařízení Garmin a vytvořit virtuální rodinu, jejíž členové si mohou porovnávat dosažené výsledky.


Sbírání zlatých mincí


Za splnění úkolů předem nadefinovaných v aplikaci (např. úklid hraček, napsání domácího úkolu či vynesení odpadu) se dětem přičítají virtuální zlaté mince. Ty poté mohou směnit za reálnou odměnu, kterou jste předem sami zvolili (kapesné, zmrzlina nebo třeba společný výlet). Pro pravidelné a včasné plnění úkolů je možné nastavit alarmy, které dítě vždy upozorní, že je právě čas na danou aktivitu – třeba na čištění zoubků.


Dostatek zdravého pohybu odkrývá příběh


Náramek Garmin Vívofit junior2 rovněž sleduje, zda děti plní denní cíl – alespoň 60 minut zdravého pohybu. Splnění cíle vždy posouvá jejich virtuálního hrdinu o krok vpřed v dobrodružné hře. Příběh této hry se odehrává v mobilní aplikaci, je tedy na rodičích, aby dětem umožnili do příběhu nahlédnout, což podporuje i tolik potřebnou komunikaci mezi dětmi a rodiči.




 


Klíčové vlastnosti:


  • Fitness náramek pro děti s atraktivním vzhledem
  • Motivace k pohybu a plnění reálných úkolů
  • Dobře čitelný 0,4" barevný displej
  • Propojení s chytrým telefonem přes Bluetooth
  • Sbírání zlatých mincíodměnydobrodružná hra




 


Obsah balení:


  • Fitness náramek pro děti Garmin Vívofit junior2 s řemínkem
  • Návod

Lehce opotřebené

Fitness náramek pro děti s motivy kreslených postaviček od Disney a komiksových akčních hrdinů.

  • motivuje děti k pohybu, plnění úkolů a soutěžení
  • odměny za plnění domácích povinností
  • barevný displej, skvěle viditelný a čitelný i na přímém slunci
  • odolné a pohodlné řemínky ve dvou velikostech
  • aplikace pro mobilní telefony zdarma
  • počítá nachozené kroky za den a minuty strávené intenzivním pohybem
  • upozorňuje na neaktivitu a vybízí k pohybu (např. při dlouhodobém sezení)
  • upozornění (alarmy) na naplánovaný čas plnění úkolů (zvukem, obrázkem a textem)
  • bez nutnosti nabíjení, baterie s dobou provozu více jak 1 rok
  • vodotěsné i pro plavání

Vívofit junior2 je inteligentní náramek pro děti s motivy známých kreslených postaviček od Disney, komiksových akčních hrdinů Avengers od Marvel a motivů a hrdinů filmových Hvězdných válek. Náramek má několik různých funkcí, které ocení jak děti, tak rodiče. Dětem ukazuje, jak jsou během celého dne pohybově aktivní, tzn. počítá, kolik kroků děti za den nachodí a kolik minut stráví intenzivním zdravým pohybem. Při dlouhodobější neaktivitě (např. při delším sezení u počítače nebo televize) je upozorní s výzvou k pohybu. Zároveň jde o užitečný nástroj pro rodiče, kterým mohou zadávat svým dětem různé domácí úkoly a povinnosti a motivovat je k jejich plnění prostřednictvím vybraných odměn. Na úkoly je možné nastavit alarmy (budíčky) a náramek pak zvukovým signálem a zvoleným obrázkem i textem dětem sdělí, že je např. čas na psaní domácích úkolů do školy nebo si jít vyčistit zuby a spát. Za každý splněný úkol děti dostanou určitý počet virtuálních penízků – zlatých mincí, které si po našetření dostatečného množství mohou proměnit ve vybranou odměnu.

APLIKACE VIVOFIT JR.
K plnohodnotnému zprovoznění náramku je potřeba mobilní telefon s nainstalovanou aplikací vívofit jr., která je ke stažení zdarma pro telefony se systémem Android a iOS. Aplikaci má pod kontrolou rodič. Při prvním spuštění vytvoří virtuální rodinu, ke které se mohou připojit všichni členové skutečné rodiny se svými zařízeními Garmin a následně porovnávat své dosažené výsledky. Každému dítěti vytvoří v aplikaci profil se jménem (to se následně bude zobrazovat i na displeji náramku), obrázkem nebo fotkou a spáruje náramek vívofit junior s telefonem prostřednictvím bezdrátového připojení bluetooth. Od této chvíle začne být náramek plně aktivován a kdykoliv je v dosahu rodičova telefonu, může dojít k synchronizaci a přenosu uložených dat mezi telefonem a náramkem.

KROKY, AKTIVNÍ MINUTY A SPÁNEK
Náramek funguje jako krokoměr, počítá, kolik kroků děti za den nachodí a jak si vedou v porovnání ostatními členy rodiny. Počítá také, kolik minut denně se děti věnují zdravému pohybu a prozradí, zda a kolikrát splní minimální 60minutový denní cíl. Rodiče vidí ve svém mobilu graf s časovou osou a mají tak přehled kdy jsou jejich děti nejaktivnější a kdy naopak mají pohybu méně. Mají-li děti náramek na ruce i během noci, uvidí rodiče v aplikaci jak délku, tak i kvalitu spánku – čas strávený v hlubokém spánku, lehkém spánku, či případně aktivitu během noci, kdy se dítě probouzí ze spaní a nemůže spát.

VIRTUÁLNÍ DOBRODRUŽSTVÍ
Tak, jak děti plní aktivitu ve skutečnosti, posouvají se příběhem i jako virtuální hrdinové v dobrodružné hře. Podle toho, jaké jsou motivy obrázků na náramku, takový bude i příběh virtuálního dobrodružství. Např. je-li náramek s motivy Hvězdných válek, vžije se jeho malý majitel do role malého robůtka BB-8, který se ocitl opuštěný na pouštní planetě a má za úkol dostat se k vesmírné lodi, která ho dopraví zpět domů. Než se tak ale stane, musí cestou překonat spoustu překážek a splnit mnoho úkolů. Každý úkol mise rovná se posun o jeden krok na virtuální mapě dobrodružného příběhu. Čím dále se děti ve hře dostávají, odměňuje je hra odznáčky, vyznamenáními a obrázkovými motivy, které se budou zobrazovat na displeji náramku. Pokud děti splní každý den v reálu alespoň 60 aktivních minut, posunou se na mapě virtuálního příběhu o jeden krok vpřed. Příběh se odehrává v mobilní aplikaci, na rodičích tak je, aby dětem do příběhu umožnil nahlédnout a těm menším jej přečetli či převyprávěli.

ÚKOLY A ODMĚNY
Další podstatnou funkcí náramku jsou domácí úkoly (povinnosti) a odměny za jejich plnění. Rodiče mají v aplikaci na výběr z mnoha přednastavených povinností, které dětem dají za úkol, nebo mohou vytvořit a pojmenovat vlastní dle svého uvážení. Může to být např. úklid hraček, pomáhání v kuchyni, cvičení na hudební nástroj, luxování a podobně. Dále nastaví, jak často mají děti svou povinnost plnit, např. každý den, jen o víkendu, ve vybrané dny atd. Volitelně lze nastavit i alarm na určitý čas, náramek tak děti pípáním a obrázkem s textem na displeji upozorní, že je právě teď čas nakrmit křečka, napsat úkoly do školy nebo vyčistit si zoubky a jít spát. Každá povinnost je ohodnocena dle uvážení rodičů určitým počtem virtuálních penízků – zlatých mincí. Rodiče v aplikaci odškrtnou splněný úkol a dětem se hned v zápěstí na displeji náramku ukáže, kolik mincí jim přibylo. Nastřádané mince si děti mohou následně proměnit za některou z odměn, které opět vyberou a nastaví v aplikaci rodiče dle svého uvážení – může to být kapesné nebo třeba nová hračka, zmrzlinový pohár, společný den v zábavním parku či v ZOO, návštěva kina a další. Každá z odměn samozřejmě může být oceněna jinou hodnotou (počtem) mincí.

ŘEMÍNEK
Nastavitelný řemínek s přezkou pro obvod zápěstí 130-175mm (pro děti ve věku přibližně od 6 let a více).

Přístroj je však kompatibilní i s "dospěláckými" řemínky pro vívofit3

OBSAH BALENÍ:

  • vívofit junior2 s řemínkem Marvel - Captain America
  • návod

TECHNICKÁ SPECIFIKACE:

  • Akcelerometr: Ano
  • Alarm na neaktivitu: Ano, graficky
  • Automatická detekce započaté aktivity: Ano
  • Baterie - typ: 1x CR1632
  • Baterie - výdrž: 1 rok
  • Bezdrátové připojení Bluetooth®: Ano
  • Celodenní sledování aktivity: Ano
  • Časové funkce: čas, datum
  • Displej - rozlišení, ŠxV: 88 x 88 pix.
  • Displej - typ: barevný LCD, negativní mód
  • Displej - úhlopříčka, vel. š. x v.: 11 x 11 mm
  • Dotykový displej: Ne
  • Hmotnost: 17,5 g
  • Hodinky: 12/24h, kalendář, budík
  • Monitoring spánku: Ano
  • Odolnost proti vibracím: Ano (6G)
  • Počítadlo kroků: Ano
  • Voděodolnost: Ano 5 ATM (plavání na hladině, sprchování)
  • Zvukové upozornění: Ano

Záruka 24 měsíců
Partnumber 010-01909-12
Displej a ciferník
Ovládání tlačítkové
Tvar ciferníku hranatý
barevný
88 × 88
Operační systém
vlastní OS
iOS, Android
ano
ano
Funkce
Funkce a monitoring aktivit krokoměr, budík, spánek, čas
neobsahuje
Ne
Konektivita
Ne
Ne
Ne
Ne
ano
Senzory akcelerometr, krokoměr
ne
Podpora přímého volání z hodinek Ne
Baterie
Typ akumulátoru bez aku
365 dní
Provedení a Odolnost
vodotěsné dle 50 m (5 ATM)
Určení dětské
Velikost pro zápěstí s obvodem 130 až 175 mm
Materiál řemínku silikon
Barva řemínku dětské pohádkové motivy
Materiál pouzdra plast
Barva pouzdra černá
Ano
Další parametry
zařízení s řemínkem, nabíjecí kabel
Ne
0,4
Rozměry výrobku
Hmotnost výrobku 0.0 kg
Rozměry balení
Šířka balení 7.6 cm
Výška balení 8.6 cm
Hloubka balení 16.8 cm
Hmotnost balení 0.1 kg
Více informací Méně informací