Garance doručení dárků do Vánoc
- Středa, 13. prosinec 2017
Nezmeškejte ten správný termín pro poslední objednávku Vánočních dárků s jistým doručením do Vánoc!
Osobní odběr na výdejnách
Kdy mohu zboží objednat nejpozději?
* termíny jsou pouze orientační a mohou se měnit. Platí pouze pro zboží skladem.
** platí dle otevírací doby jednotlivých výdejních míst. U výdejních míst, která nemají otevřeno v neděli, je nejzazší termín objednání 23. 12. do 10:30 a nejzazší termín vyzvednutí 23. 12. do 12:00.
Doručení dopravní společností
Typ dopravy |
Kdy naposledy mohu zboží objednat* |
Termín doručení |
Česká pošta |
18. 12. do 21:00 |
do 23. 12. |
TOPTRANS (doprava nad 30 kg) |
19. 12. do 15:00 |
do 23. 12.
|
*Platí pouze pro zboží skladem
Pozn.: Pro urychlení vyřízení nepište v košíku žádné poznámky, objednávka tím bude automaticky odbavena.
POZOR:
Pokud budete platit za zboží hotově při převzetí, na dobírku nebo kartou na prodejně, platí výše uvedené termíny. Při využití platby kartou online nebo rychlém bankovním převodu je možné garantovat doručení v uvedeném termínu pouze v případě, že platba proběhne korektně. Při nákupu zboží na splátky je termín doručení zboží závislý na vyřízení splátkových dokumentů, je proto nutné počítat s delší časovou rezervou!
Zákaznická linka (575 500 500)
-
22. 12. - zákaznická linka ve standardním provozu (8:00 - 21:00)
-
23. 12. - zákaznická linka v omezeném provozu (9:00 - 21:00)
-
24. 12. - zákaznická linka v omezeném provozu (9:00 - 12:00)
-
25. - 26. 12. - zákaznická linka mimo provoz.
-
27. - 29. 12. - zákaznická linka ve standardním provozu (8:00 - 21:00)
-
30. 12. - zákaznická linka v omezeném provozu (9:00 - 21:00)
-
31. 12. - zákaznická linka v omezeném provozu (9:00 - 14:00).
- 1. 1. 2017 - zákaznická linka mimo provoz.