Jak nakupovat

Objednání zboží v internetovém obchodě Kasa.cz je velice snadné. Pro jistotu jsme vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

Vyberte si zboží:

  • Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko HLEDAT. Pole pro vyhledávání vám již při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.   
  • Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem. Pokud se rozhodujete mezi více výrobky, můžete si je mezi sebou porovnat. Stačí kliknout na tlačítko porovnání u výrobku. Produkt se vám zařadí k porovnání. Takto si vyberte všechny produkty, které chcete porovnat a klikněte na tlačítko „K porovnání“ v pravé horní části stránky. Dostanete se na tak stránku, kde uvidíte všechny parametry vámi vybraných výrobků v přehledné tabulce.

Vložte zboží do košíku:

  • Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko VLOŽIT DO KOŠÍKU. Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, jaké zboží a za jakou cenu máte připravené k zakoupení. Zde se můžete rozhodnout, zda již půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo budete do košíku chtít přidat ještě další zboží.
    • Pokud již chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klikněte na tlačítko ZOBRAZIT KOŠÍK.
    • Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko ZPĚT DO OBCHODU, nebo také můžete použít křížek v pravém rohu informačního okna. Po vložení všech dalších věcí do košíku klikněte na tlačítko ZOBRAZIT KOŠÍK.

Změna obsahu košíku:

  • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku . V dolní části košíku nepřehlédněte PŘÍSLUŠENSTVÍ K PRODUKTU. Po stisknutí vám ukáže, co ještě by se vám k vybranému výrobku mohlo hodint.
  • Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko POKRAČOVAT K DOPRAVĚ A PLATBĚ.

Doprava a platba:

  • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně v našich prodejnách KASAHOUSE, výdejních místech KasaPOINT nebo na výdejnách HDS a ULOŽENKA po celé republice. Také si můžete zboží nechat doručit některou z našich dopravních společností nebo Českou poštou.
  • Pokud si kupujete například pračku a nemáte kam dát váš starý spotřebič, nezapomeňte si zaškrtnout u zásilkové dopravy HDS Komfort a HDS Standart pole „Odvoz vysloužilého výrobku“ a my vám jej ZDARMA odvezeme.
  • Osobní vyzvednutí zboží v prodejnách KASAHOUSE je zdarma a při využití jedinečné služby KASADRIVE vám naši pracovníci zboží naloží do vozidla a vyřídí s vámi platbu, aniž byste museli vystoupit z auta.
  • Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např. na dobírku, platbou předem na účet, platební kartou , která umožňuje platby prostřednictvím internetu, nebo až při osobním vyzvednutí v pobočce.

Doručovací údaje:

  • V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
    • Pokud jste již u nás někdy nakupovali, zatrhněte „už jsem na Kasa.cz nakupoval a chci se přihlásit“. Objeví se přihlašovací okno, kam zadáte svůj e-mail jako uživatelské jméno a své heslo a klikněte na „PŘIHLÁSIT“. Jestli jste své heslo zapomněli, můžete si ho nechat poslat na e-mail. Klikněte na tlačítko Obnovit heslo.  Pak již jen stačí zadat svůj e-mail, který jste použili při registraci a kliknout na tlačítko „OBNOVIT HESLO“. Na e-mail vám přijde nové heslo a instrukce, jak jej použít.
    • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „Chci zboží doručit na jinou adresu“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
    • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „Toto zboží kupuji na firmu“ a vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ.
    • V dolní části stránky naleznete pole „Poznámka k objednávce“, které je určené pro dodatečné informace.
    • Pokud máte již vše vyplněno, klikněte na tlačítko „POKRAČOVAT KE SHRNUTÍ OBJEDNÁVKY“

Shrnutí objednávky:

  • Tato stránka je určena pro celkovou kontrolu objednávky. Je zde vidět veškeré zboží, které si chcete objednat, zvolená doprava, fakturační a doručovací adresa a konečná cena s DPH.
  • Pokud jste nalezli v přehledu nějakou chybu, klikněte na tlačítko „Zpět k doručovací adrese“ a chybu opravte. Po opravení se opět vraťte do části košíku „SHRNUTÍ OBJEDNÁVKY“
  • Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „DOKONČIT OBJEDNÁVKU“, objednávka se odešle, a zobrazí se informace o tom, že vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

Potvrzení o přijetí objednávky:

  • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naši infolinku 575 500 500. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.

Potvrzení objednávky:

  • Po zpracování objednávky naším obchodníkem, vám zašleme potvrzující e-mailovou zprávu, že vaši objednávku potvrzujeme, a že jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

Potvrzení záruky:

  • Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo v pobočce, nebo je zaslán na váš e-mail uvedený při registraci. V některých případech je však záruční list součástí dávky. Zašlete nám jej, vrátíme vám jej poštou potvrzený. Můžete jej potřebovat při případném jednání se servisem kvůli opravě výrobku.