Reklamace

Co když dorazilo zboží poškozené?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím služby HDS je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také na naší Zákaznické lince.

LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Dopravce zásilky: Poškození hlaste nejpozději do: Kde hlásit?
Česká pošta 24 hodin pobočka ČP
TOPTRANS 3 pracovních dnů linka TOPTRANS: 267 101 601
DPD Private 2 pracovních dnů linka DPD: 225 373 373
HDS Komfort 24 hodin linka kasa.cz: 575 500 500
HDS Standard 24 hodin linka kasa.cz: 575 500 500
  • Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
  • Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
  • Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

Obdrželi jste nekompletní nebo jiný výrobek?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem reklamace@kasa.cz nebo volejte na Zákaznickou linku Kasy: 575 500 500. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky nebo faktury  číslo objednávky nebo faktury
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem
popis chybějící části popis produktu, který vám byl doručen

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Jak postupovat v případě reklamace?

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na Kase. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

 

Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?

Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.). 

Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, jeho kopii také přiložte. Záruční list musíte mít potvrzený prodejcem.

Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete využít kteroukoliv prodejnu KASAHOUSE, EURONICS či výdejnu HDS nebo zboží pošlete přímo na naše Centrální reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následujicí instrukce.

Jak postupovat při reklamaci v našem reklamačním oddělení?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE

Výrobek následně zašlete na jednu z těchto adres:

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Centrální reklamační oddělení

Průmyslová 458

391 11 Planá nad Lužnicí

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Reklamační oddělení

areál Slavie 1667

763 61 Napajedla

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Reklamační oddělení

Vrchlického 323

517 21 Týniště nad Orlicí

U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci. Servisní střediska výrobce k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum. Rádi vám poradíme.

Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Náklady spojené s reklamací?

Pokud servisní středisko uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email reklamace@kasa.cz. O dalším postupu Vás budeme informovat!
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 575 500 500 nebo zašlete dotaz na adresu: reklamace@kasa.cz. Rádi Vám poradíme!