Česká pošta

Ve spolupráci s Českou poštou vám nabízíme dva způsoby dodání zásilek:

Aktuální informace:

Balík do ruky:

Balíky DR a balíky Nadrozměr

Doručovatel s technologií PNC bude vybaven vytištěným tiskopisem výzva z APOSTu.

Doručovatel zazvoní u bytových/domovních dveří. Vyzve adresáta, ať položí osobni doklad, případně další doklad prokazující oprávnění k převzetí zásilky (dále jen doklad) na zem nebo jiné vhodné místo a ustoupí. Doručovatel si doklad převezme, ověří totožnost, zapíše údaje na Výzvu. Položí Výzvu zpět (v případě dobírky i s prázdnou obálkou pro vložení hotovosti), vyzve adresáta k podpisu a vložení hotovosti do obálky. Převezme výzvu s obálkou, zkontroluje převzatou částku, vypořádá rozdíl (vrátí zpět v obálce a vyčká na převzetí adresátem). V případě požadavku na bezhotovostní platbu, položí POS teminál na zem, zadá provedení platby v PDA, vyzve adresáta k přiložení platební karty na POS terminál a zadání PINu, pokud je požadován. Doručovatel převezme zpět POS terminál, případné tisky z terminálu vloží do obálky a položí na zem, Vyzve adresáta k převzetí účtenek z obálky. Prázdnou obálku si převezme zpět.  Do PDA zadá indikaci „podpis na papír“. Po dokončení doručení, ošetří doručovatel své ruce dezinfekčním sprejem nebo gelem.

V oblasti, kde hygienická stanice vyhlásila karanténu města/oblasti:

Balíky se uloží bez pokusu o doručení. U těchto ukládaných zásilek odpovědný pracovník dodávací provozovny prodlouží úložní dobu na 15, resp. 30 dnů (podle druhu zásilky). Pokud u zásilky prodloužení úložní doby vyloučil odesílatel nebo není v souladu s podmínkami dané služby, nebude u konkrétní zásilky úložní doba prodloužena. K zásilkám musí být vyhotoveno Oznámení o příchodu zásilky/Potvrzení o převzetí zásilky, ve kterém musí být uveden správný, tj. prodloužený, datum konce úložní doby (je-li to s ohledem na požadavek odesílatele možné).

Oznámení musí být vloženo do domovní schránky adresáta.

U balíků BN postupujeme obdobným způsobem  - viz výše.

Služba Balík na poštu (89 Kč)

Při výběru tohoto způsobu dodání si můžete vybrat dodání na kteroukoli z 2 600 poboček České pošty. O doručení zásilky na vybranou poštu budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Komunikace probíhá pouze elektronicky, nečekejte tedy na písemné oznámení do poštovní schránky. Na přepážce se prokažte dokladem totožnosti - je dobré mít s sebou připravené číslo zásilky, které naleznete v e-mailu nebo SMS. 

Zásilka bude dodána na vámi určenou adresu. Informace o expedici zásilky je odeslána e-mailem a SMS zprávou na mobilní telefon uvedený v objednávce. Svou zásilku můžete sledovat online na stránkách České pošty. Česká pošta garantuje dodání balíku následující pracovní den po té, co ho předáme. 

Služby Balík do ruky (99 Kč)

Česká pošta přepravuje zásilky v celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice. V ceně služby je pojištění zásilky v hodnotě do 50 000 Kč. Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s pracovníkem pošty. Česká pošta vyžaduje nahlášení poškozených zásilek nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Můžete se také obrátit na naši zákaznickou linku 575 500 500, kde vám rádi poradíme jak v takových případech postupovat.

Pro obě varianty dodání prostřednictvím České pošty je možné sledovat pohyb zásilky online na internetových stránkách České pošty zde. Kromě sledování zásilky je také možné u obou variant měnit dispozice zásilky. Pokud obdržíte již avízo o termínu dodání nebo o uložení na poště a termíny vám nevyhovují, nabízí Česká pošta možnost změny na této adrese. Více informací o službách České pošty naleznete tady.

Cena dobírky je 39 Kč s DPH.