Prémiové služby ke smartphonům Samsung Galaxy S

Vlastnit špičkový smartphone Samsung Galaxy řady S přináší spoustu výhod. Mezi ně se nyní zařadí i prémiová služba Moje Galaxy. Díky ní vyřešíte jakékoliv problémy se svým mobilem od Samsungu jednoduše a rychle.

Co přináší nová služba Moje Galaxy?

Speciální infolinka – Ať už řešíte technický problém se svým telefonem, potřebujete poradit s nastavením atd., vše nyní hravě vyřešíte prostřednictvím infolinky na čísle 800 665 377. Agenti Samsungu jsou vám připraveni pomoci 7 dní v týdnu. K dispozici máte i interaktivní videochat Live Assistant.

Osobní vyzvednutí v případě poruchy – pokud se váš telefon pokazí, nemusíte Samsung Galaxy S nikam vozit ani posílat. Prostřednictvím infolinky Samsungu si zajistíte odvoz telefonu do servisu i jeho návrat zpět do vašich rukou. Po dobu opravy si navíc můžete zapůjčit náhradní přístroj. Služba lze využít pro záruční i mimozáruční opravy.

Prioritní servis – váš telefon si můžete nechat opravit opravdu rychle. Pokud porouchaný přístroj přinesete do servisních center v Praze, Brně nebo Ostravě, dostane se mu prioritní péče. V ideálním případě tak můžete mít telefon opraven už za jednu hodinu.

Více informací o službě Moje Galaxy zjistíte tady.

Dle kategorie:
Seřadit:
Dle kategorie:
Seřadit: